جهت رزرو نوبت با شماره تلفن 09150030726 تماس بگیرید

ریمل ابرو چیست و چگونه استفاده می‌شود؟
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

ریمل ابرو چیست و چگونه استفاده می‌شود؟

ابروها یکی از بخش های مهم چهره هستند. بی شک داشتن ابروهای پر پشت و خوش حالت تاثیر زیادی روی جذابیت و زیبایی چهره دارد. امروزه برای زیبایی ابروها، محصولات آرایشی و تکنیک‌های مختلفی وجود دارد که از پر کاربردترین آن‌ها می توان به ریمل ابرو اشاره کرد. در ادامه این مقاله متوجه خواهید شد که کاربرد ریمل ابرو چیست و چگونه استفاده می‌شود. با ما همراه باشید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که حوصله و زمان کافی برای آرایش روزانه ندارند و می‌خواهید همیشه ابروهایی خوش حالت و پرپشت داشته باشید، می‌توانید از تکنیک میکروبلیدینگ ابرو استفاده کنید. با مراجعه به کلینیک فرگل یزدی، بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در مشهد، بدون نیاز به مهارت شخصی، بهترین میکروبلیدینگ ابرو را تجربه کنید.

چه کسانی از ریمل ابرو استفاده کنند؟

1. افرادی که مدل ابروی زیبا اما کم پشت دارند و می خواهند ابروهای آن ها پر پشت تر به نظر برسد، ریمل ابرو نیز مانند ریمل مژه به موها حجم داده و آن ها را زیباتر و پرتر می کند.

2. کسانی که به طور طبیعی ابروهای به هم ریخته و شلوغی دارند و از هر ترفندی استفاده می کنند موهای ابرو باز هم حرف خودشان را می زنند و خیلی زود به هر سمتی که دوست دارند منحرف می شوند! استفاده از ریمل ابرو به طور موقتی آن ها را کنار هم نگه داشته و ابروها یک دست و منظم به نظر می رسند.

3. کسانی که بخشی از ابروی آن ها به دلایل مختلف ریخته و ظاهر ناخوشایندی به فرم ابرو داده است.

4. افرادی که تمایل دارند ابروهای آن ها رنگ خاصی داشته باشد، به عنوان مثال به تازگی موهای خود را رنگ کرده یا نمی توانند رنگ دقیقا مشابه رنگ طبیعی موهای خود پیدا کنند می توانند از ریمل ابرو و ترکیب چند رنگ این کار را انجام دهند.

انواع ریمل ابرو

ریمل ابرو در دو نوع عرضه می شود:

ریمل ابرو بی رنگ (clear)

ریمل ابرو رنگی (tinted)

ریمل ابرو بی رنگ چیست؟

ریمل ابرو بی رنگ همان طور که از نام آن مشخص است رنگ خاصی به ابروها نمی بخشد بلکه به ابرو فرم و حالت داده و به مرتب به نظر رسیدن موهای ابرو کمک می کند. این نوع ریمل ابرو برای خانم هایی مناسب است که ابروهای آن ها از نظر حجم و پر پشتی مو مشکلی ندارد و تنها برای حالت دادن به ابرو از آن استفاده می کنند.

ریمل ابرو رنگی چیست؟

ریمل ابرو رنگی علاوه بر فرم دادن به شکل ابرو باعث می شود ابروها حجیم تر، ضخیم تر و پر پشت تر به نظر برسند و برای خانم هایی مناسب است که ابروهای کم پشت و کم حجم دارند.

نحوه صحیح زدن ریمل ابرو چگونه است؟

روش اول

قبل از هرچیزی این نکته را یادآوری کنیم که برای آرایش باید پوست شما تمیز باشد. پس با یک شوینده مخصوص، صورتتان را بشویید و ابروهای خود را هم از آلودگی و چربی‌های قبلی پاک کنید. بعد از زدن کرم‌های مراقبتی و در میانه آرایش نوبت به آرایش ابرو می‌رسد. آرایش ابرو را بعد از آرایش چشم و صورت انجام دهید تا بتوانید آن را با بقیه صورت هماهنگ کنید.
اول ابروهایتان را با ژل ابرو به سمت بالا حالت دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا ایرادات ابرو و بخش‌های خالی آن را بهتر ببینید. اجازه دهید تا ژل ابرو خشک شود. یک ریمل ابرو که رنگ آن نزدیک‌ترین رنگ به رنگ ابروهای شما را داشته باشد تهیه کنید. اگر رنگ ریمل ابروی شما زیادی تیره باشد، چهره شما را خشن نشان خواهد داد. در آن را باز کنید و برای گرفتن اضافه مواد ریمل، سر براش را روی لبه ظرف بکشید. براش را روی قسمت داخلی ابرو بگذارید و در جهت رویش مو حرکت دهید تا وقتی که مطمئن شوید همه تارهای ابرو به مواد آغشته شده باشند. ریمل را کمی فشار دهید تا پوست آن ناحیه هم رنگی شود. در نهایت با یک براش آرایشی ابروی تمیز، ابروها را حالت دهید.

روش دوم

برای این روش باید تمام مراحل روش اول را تا انتها انجام دهید. فقط احتیاجی به مرتب کردن ابروها ندارید. یک بار دیگر براش ریمل را روی ابروهایتان بگذارید. اما این بار آن را در جهت مخالف رویش مو حرکت دهید تا طرف دیگر تارهای ابرو هم به مواد آغشته شود. این کار ابروهای شما را پرتر و حجیم‌تر نشان می‌دهد. مرحله دوم را زمانی که لایه اول کمی خشک شد انجام دهید. برای مرحله آخر با یک براش آرایشی مخصوص ابرو، حالت ابروهایتان را اصلاح کنید.

چه امتیازی به این مقاله می‌دهید؟

در انتظار ثبت رای

تصویر نجمه بخشی
نجمه بخشی
مدیر اصلی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

هنوز دیدگاهی ثبت‌نشده
6 مقاله اخیر

6 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

مقالات پربازدید

مقالات پربازدید را از این قسمت میتوانید ببینید

زمان تقریبی مطالعه:6 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:3 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:4 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:5 دقیقه
متن دلخواه جهت نمایش در پاپ آپ در این قسمت قرار می گیرد