جهت رزرو نوبت با شماره تلفن 09150030726 تماس بگیرید

آشنایی با انواع مدل‌های خط چشم
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

آشنایی با انواع مدل‌های خط چشم


انتخاب درست مدل خط چشم یکی از موارد مهم در زمینه آرایش است. در چهره هر فرد چشم‌ها عضوی هستند که بیشترین توجه را به سمت خود جلب می‌کنند. بنابراین آرایش چشم بسیار اهمیت دارد. خط چشم، یک هنر باستانی است و افراد در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف از آن برای آرایش چشمان خود بهره می‌گرفتند. انواع مختلفی از مدل خط چشم وجود دارد. برای اینکه با انواع مدل‌های خط چشم آشنا شوید با ما در ادامه همراه باشید.
شناخت انواع مدل‌های خط چشم، برای استفاده از آن‌ها با توجه به سلیقه یا فرم چشم‌ها مفید خواهد بود.

خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای یکی از پرطرفدارترین مدل‌های خط چشم است که جذابیت خاصی دارد. این نوع خط چشم برای افرادی که دارای چشم های متوسط و درشت هستند، گزینه ای بسیار مناسب بوده و می‌توان به وسیله آن، چشم‌ها را بسیار جذاب و درخشان جلوه گر کرد. 

خط چشم گربه ای

خط چشم دخترانه

در خط چشم دخترانه، خطی نازک‌ کشیده شده و از بخش گوشه بیرونی چشم ها نیز به سمت خارج برده نمی‌شود. این باعث می‌شود که آرایش چشم ملایم‌تر به نظر بیاید. همین طور این مدل خط چشم برای حضور پیدا کردن در محل کار، مراسم ساده و به طور کلی زندگی اجتماعی روزانه، گزینه مناسبی خواهد بود.

خط چشم دخترانه

 

خط چشم ساده

تاتو خط چشم ساده تنها به شکلی خواهد بود که یک خط سیاه باریک در محل رویش مژه ها کشیده شده و چشم ها از حالت بی روحی و کمرنگ بودن خارج شوند. این مدل در واقع همان بن مژه است که باعث میشود چشم‌ها حالت بهتری به خود گرفته و در محل خط رویش مژه ها نیز سیاهی و تیرگی بیشتری دیده شود. این مدل خط چشم برای استفاده روزانه و در محیط‌های رسمی بسیار مناسب است.

خط چشم دنباله دار

از دشوارترین و البته پرطرفدارترین خط چشم‌ها می‌توان به خط چشم دنباله دار اشاره کرد. این مدل خط چشم به دقت و زمان طولانی نیاز دارد و اگر درست و متناسب با فرم صورت کشیده شود جذابیت چهره را دوچندان می‌کند.

خط چشم دنباله دار

خط چشم رنگی

استفاده از خط چشم‌های رنگی از جدیدترین نمونه‌های خط چشم است که اخیرا در بین بانوان رواج بیشتری یافته است. امروزه اکثر بانوان به دلیل اینکه خط چشم‌های مشکی از جذابیت چندانی برخوردار نیستند برای خاص بودن به سراغ خط چشم‌های رنگی می‌روند. استفاده از این خط چشم رنگی برای هر نوع پوست مناسب نیست و توصیه می‌گردد رنگی را انتخاب کنید که با پوست و رنگ چشم شما سازگاری کامل داشته باشد. آبی نفتی مشهورترین و پرکاربردترین رنگ در میان خط چشم‌های رنگی است که با هر رنگ پوستی به خوبی سازگار است.

خط چشم رنگی

خط چشم عربی

خط چشم عربی به دقت بسیار بالایی نیاز دارد و برای چشم‌های درشت مناسب هستند، در این مدل خط چشم از خطوط سیاه در اطراف چشم، ابروهای پهن و آرایش‌های پر‌رنگ استفاده می‌کنند. در صورتی که حرفه‌ای و اصولی انجام شود جزو بهترین و زیباترین مدل‌ها شناخته می‌شود.

خط چشم دولایه

این مدل خط چشم برای حرفه‌ای‌ها بسیار مناسب است. چنانچه در کشیدن خط چشم تبحر خاصی دارید این مدل بهترین گزینه برای شماست. در این مدل می‌بایست خط چشم دوم کشیده‌تر از خط اولی باشد تا چشمان شما را خاص و حالت‌دار جلوه دهد.

خط چشم دولایه

خط چشم مجلسی

این مدل همانطور که از نام آن مشخص است در مهمانی‌ها و مجالس کاربرد بیشتری دارد، معمولا همراه با سایه استفاد می‌شود تا چشم‌های شما را درشت‌تر و زیباتر نشان دهد. این خط چشم مناسب و سازگار با انواع آرایش است، همچنین استفاده از سایه‌های اکلیلی و رنگی به همراه آن بسیار رایج و محبوب شده است.

خط چشم مجلسی

خط چشم کلاسیک

یکی دیگر از خط چشم‌هایی که زیبایی خاص و دلنشینی به چهره شما می‌بخشند مدل کلاسیک است. این خط چشم برای هر نوع چشم مناسب بوده و امروزه در بین بانوان و دختران جوان محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

خط چشم کلاسیک

خط چشم جسورانه

مدل چشم جسورانه بیشتر در مهمانی‌ها و مجالس استفاده می‌گردد. در این مدل یک خط بسیار ضخیم و پررنگ بر روی پلک بالایی و یک خط بسیار نازک نیز بر روی پلک پایینی کشیده می‌شود.

خط چشم مصری

این مدل که به مدل مصری معروف است و به احتمال زیاد آن را بارها در فیلم‌ها دیده‌اید. به کمک این مدل می‌توانید با کشیدن دو خط ضخیم در بالا و پایین چشم، چشم‌ها را درشت، کشیده و گوشه‌دار نشان دهید.

چه امتیازی به این مقاله می‌دهید؟

در انتظار ثبت رای

تصویر نجمه بخشی
نجمه بخشی
مدیر اصلی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

هنوز دیدگاهی ثبت‌نشده
6 مقاله اخیر

6 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

مقالات پربازدید

مقالات پربازدید را از این قسمت میتوانید ببینید

زمان تقریبی مطالعه:6 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:3 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:4 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:5 دقیقه
متن دلخواه جهت نمایش در پاپ آپ در این قسمت قرار می گیرد