جهت رزرو نوبت با شماره تلفن 09150030726 تماس بگیرید

آیا خانم‌ها می‌توانند در دوران شیردهی یا بارداری از میکروبلیدینگ ابرو استفاده کنند؟
زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

آیا خانم‌ها می‌توانند در دوران شیردهی یا بارداری از میکروبلیدینگ ابرو استفاده کنند؟

روش میکروبلیدینگ ابرو یک راه حل مطمئن برای رفع نواقص و مشکلات مربوط به ریزش ابرو یا رفع کم رنگی تار ابروها است. یکی از مواردی که ذهن بانوانی که قصد انجام میکروبلیدینگ دارند را به خود مشغول کرده این است که آیا خانم‌ها می‌توانند در دوران شیردهی یا بارداری از میکروبلیدینگ ابرو استفاده کنند؟ برای پاسخ به این پرسش ادامه مطلب را از دست ندهید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص میکروبلیدینگ ابرو مقاله “ همه چیز در مورد میکروبلیدینگ ابرو“را مطالعه کنید.  برای اطلاع از خدمات میکروبلیدینگ ابرو فرگل یزدی به صفحه خدمات میکروبلیدینگ ابرو مراجعه کنید.

میکروبلیدینگ ابرو در دوران بارداری

برای اجرای تکنیک میکروبلیدینگ ابرو، پیگمنتر بااستفاده از دستگاهی مخصوص، رنگدانه‌هایی را با سوزن‌های نازک و ظریف به بخش‌های زیرین پوست ابرو تزریق می‌کند. 
 برخی از افراد متخصص در این زمینه معتقد هستند که احتمال دارد در حین انجام میکرو کردن ابروها مواد شیمیایی که به زیر پوست منتقل می‌شوند به جنین منتقل شود که این مسئله خطرناک است. به همین خاطر بیشتر متخصصین زیبایی پیشنهاد می‌کنند که خانم های باردار تا اتمام دوره بارداری و شیردهی خود فکر میکرو کردن ابروهایشان را از سر بیرون کنند.
از دیگر مواردی که مانع میکرو کردن ابرو خانم‌های باردار می‌شود عفونت است. اگرچه آسیب به پوست با آرایش دائمی برای ابروها حداقل است، اما خطر عفونت همیشه وجود دارد. عفونت‌های خونی مانند HIV یا هپاتیت B می‌تواند برای جنین بسیار خطرناک باشد. آنتی بیوتیک‌هایی که در درمان عفونت‌های شدید مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز یکی دیگر از مواردی است که بهتر است در دوران بارداری از آن اجتناب کنید.
علاوه بر موارد عنوان شده، متخصصینی که میکروبلیدینگ انجام می‌دهند معتقدند که تغییرات هورمونی دوران بارداری، اغلب روی رنگ رنگدانه‌های تزریق شده تاثیر دارند در نتیجه، میکروبلیدینگ در دوران بارداری نتایج خوبی نمی‌دهد. 

میکروبلیدینگ ابرو در دوران شیردهی

بهتر است تا شش ماه بعد از زایمان خود اقدام به انجام میکروبلیدینگ نکنید، زیرا تا مدت این ۶ ماه میزان هورمون های ترشح شده به واسطه شیردهی در اوج فعالیت های خود هستند و ممکن است در میزان رنگ پذیری فیبروز ابرو تاثیر بگذارد.

چه امتیازی به این مقاله می‌دهید؟

در انتظار ثبت رای

تصویر نجمه بخشی
نجمه بخشی
مدیر اصلی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

هنوز دیدگاهی ثبت‌نشده
6 مقاله اخیر

6 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

مقالات پربازدید

مقالات پربازدید را از این قسمت میتوانید ببینید

زمان تقریبی مطالعه:6 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:3 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:4 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:5 دقیقه
متن دلخواه جهت نمایش در پاپ آپ در این قسمت قرار می گیرد