جهت رزرو نوبت با شماره تلفن 09150030726 تماس بگیرید

انواع مدل‌های بن مژه
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

انواع مدل‌های بن مژه

 

تکنیک بن‌مژه دارای مدل‌های متنوعی است. شما با توجه به حالت چشم، مدل پلک، نوع پوست و سلیقه خود  می‌توانید مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این مقاله  انواع مدل‌های بن مژه را به شما توضیح می‌دهیم. همچنین می‌توانید عکس‌های مربوط به آن را نیز مشاهده کنید. با ما همراه باشید

انواع مدل‌های بن مژه

تفاوت انواع مدل‌های بن‌مژه تنها در محل اجرای آن‌ها است و این هیچ ارتباطی با روند و سبک کار ندارد. در تمامی مدل‌ها، رنگ تاتو با استفاده از سوزن و دستگاه مخصوص آن به ریشه مژه تزریق می‌شود.

بن مژه پلک پایین

بسیاری از افراد در آرایش‌های روزانه خود با استفاده از مداد چشم یا سرمه، داخل یا زیر پلک پایین خود را سیاه می‌کنند. اگر شما نیز از این افراد هستید، تکنیک بن مژه پلک پایین با ماندگاری بالا، می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. در این روش در زیر پلک و دقیقا در ریشه مژه، رنگ تزریق می‌شود. این مدل بن‌مژه باعث می‌شود فرم و اندازه چشم نیز درشت تر شود.

اصولا این تکنیک را برای تکمیل آرایش پلک بالا انجام می‌دهند. اما ممکن است فرد بخواهد تنها برای پلک پایین از این متد استفاده کند. به عنوان مثال در تصویر زیر می‌بینید که برای پلک پایین از این روش استفاده شده است. در حالی که برای پلک بالا، تتو ضخیم و دنباله‌دار به کار رفته است.

بن مژه پلک پایین

بن مژه پلک بالا

این مدل از رایج‌ترین موارد این تکنیک است. در اکثر موارد، درخواست افراد برای این مدل بیشتر از انواع دیگر می‌باشد. هدف استفاده از این تکنولوژی در این بخش نیز ریشه مژه است اما با این تفاوت که این بار روی پلک بالا کار می‌شود. در بن مژه بالا سعی می‌شود تا خطی ظریف و نزدیک به ریشه ایجاد شود تا گیرایی چشمان شما را دوچندان کند.

در این تکنیک به هیچ وجه حالت چشمانتان تغییر نخواهد کرد. زیرا اختلاف ضخامت ابتدا و انتهای آن تفاوت ناچیزی دارد. این خط تا انتهای چشم امتداد می‌یابد و کمی مانده به گوشه چشم قطع می‌شود.

اگر اهل خط چشم پایین هستید، می‌توانید از بن مژه بالا و پایین برای آرایش همیشگی چشم‌ها استفاده کنید. این تکنیک به شما کم می‌کند تا همواره چشمانی آرایش‌شده داشته باشید. این امر به آراستگی چهره شما می‌افزاید و چشمان شما را در مرکز توجه قرار می‌دهد.

بن مژه پلک  بالا

بن مژه دنباله دار

از مدل‌های جذابی که همواره طرفداران زیادی در این زمینه خدمات دارد، می‌توان به خط‌های دنباله‌دار روی پلک نام برد. تکنیک بن مژه دنباله‌دار نیز این امکان را برای شما فراهم نموده تا کمی حالت چشمان خود را تغییر دهید.

شما می‌توانید به کمک این تکنیک، دنباله بسیار ظریفی به انتهای چشمانتان اضافه کنید. در این حالت کشیدگی چشمان شما بیشتر خواهد شد. به دلیل ظرافت و طبیعی بودن این تکنیک نسبت به روش‌های دیگر، بسیاری از افراد به دنبال اجرایی نمودن آن هستند.

بن مژه دنباله دار

بن مژه مینیاتوری

بن مژه مینیاتوری خط بسیار ظریف و باریکی است که در بن مژه کشیده می شود. مدل دنباله این نوع بن مژه می تواند متفاوت باشد که با توجه به سلیقه و نظر مشتری تعیین می شود.

بن مژه طبیعی

برای داشتن بن مژه طبیعی، تاتوکار رنگدانه ها را دقیقا در امتداد خط بن مژه به پوست تزریق می کند. در این نوع تاتو حالت چشم تغییر نمی کند، دنباله بلندی برای بن مژه کشیده نمی شود و همه چیز مطابق حالت طبیعی چشم انجام می شود. این نوع بن مژه ظریف باعث می شود چشم علاوه بر اینکه زیباتر شده و جذابیت بیشتری پیدا کرده است، حالت طبیعی خود را نیز حفظ کند.

 

تصویر نجمه بخشی
نجمه بخشی
مدیر اصلی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

هنوز دیدگاهی ثبت‌نشده
6 مقاله اخیر

6 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

مقالات پربازدید

مقالات پربازدید را از این قسمت میتوانید ببینید

زمان تقریبی مطالعه:6 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:3 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:4 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:5 دقیقه
متن دلخواه جهت نمایش در پاپ آپ در این قسمت قرار می گیرد