جهت رزرو نوبت با شماره تلفن 09150030726 تماس بگیرید

مراحل ترمیم ابرو بعد از میکروبلیدینگ
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

مراحل ترمیم ابرو بعد از میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ از تکنیک های آرایش نیمه دائم است که از آن برای بهبود فرم و ظاهر ابروها استفاده می‌شود. اگر برایتان سوال شده است که بعد از انجام میکروبلیدینگ چه روندی برای ترمیم ابرو طی می‌شود و باید انتظار چه‌چیزی را داشته باشید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی روند ترمم ابرو بعد از میکروبلیدینگ بپردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تکنیک به مقاله‌های «همه چیز در مورد میکروبلیدینگ ابرو»  مراجعه کنید.
در طی جلسه میکروبلیدینگ، پیگمنتر با استفاده از ابزارهای خاصی که دارای سوزن‌های ریز و متعدد است، پیگمنت‌ها را وارد لایه زیرین پوست می‌کند و خطوط نازکی مثل تارهای ابرو ایجاد می‌کند. فرایند میکروبلیدینگ شامل ایجاد صدها خط ریز و باریک شبیه به تارهای ابرو است که در نهایت بافت و نمایی شبیه به ابروی واقعی ایجاد می‌کند.

روند ترمیم بعد از میکروبلیدینگ

بلافاصله بعد از میکروبلیدینگ، ابروهای شما ظاهری بسیار تیره‌تر، نمایان‌تر و شارپ‌تر دارد که شاید باعث شود در نگاه اول، بسیار ناراضی به نظر برسید. این مرحله حدودا یک هفته طول می‌کشد تا زمانی که اولین مراحل ترمیم ابرو انجام شود. بعد از این مدت، ناحیه میکروبلیدینگ شده، شبیه پوست آفتاب‌سوخته به نظر می‌رسد و کمی قرمزی و احساس ناراحتی در آن وجود دارد که کاملا طبیعی است. در جریان دوره ترمیم اولیه، احتمال بلند شدن و پوسته پوسته شدن اطراف ابرو وجود دارد. اگر این اتفاق افتاد، هرگز زخم‌های در حال ترمیم و پوسته‌های جدا شده را نکنید. اجازه دهید تا قسمت آسیب دیده به طور طبیعی ترمیم شود. اگر زخم‌های در حال ترمیم را بکنید، رنگ زیر پوست از آن خارج می‌شود. روند کامل ترمیم ابرو حدودا ۴ تا ۶ هفته طول می‌کشد. بعد از این مدت، رنگ اصلی و واقعی میکروبلیدینگ مشخص می‌شود. در طی این دوره، رنگ ابروها ملایم‌تر و روشن‌تر می‌شود. صبور باشید حتی اگر فکر می‌کنید رنگ زیادی در حال از بین رفتن است. ابروهای میکروبلیدینگ شده مراحل مختلفی را در طی دوره ترمیم طی می کنند. این مراحل عبارت‌اند از:

روز اول: ابروها بسیار پررنگ و پر به نظر می رسند. اطراف آن دچار قرمزی می‌شود.

روز دوم تا چهارم: رنگ آن تیره‌تر می‌شود و لایه‌ای از زخم‌های در حال ترمیم به عنوان لایه محافظ روی آن ایجاد می‌شود. نترسید چون این مرحله موقتی است و ترمیم می‌شود.

روزهای پنجم تا دوازدهم: لایه محافظ ایجاد شده روی ابرو، کم کم به طور طبیعی لایه‌برداری می‌شود. این لایه، پوسته پوسته شده و می‌ریزد. لایه جدیدی از پوست که ایجاد می‌شود، سفید است و باعث می‌شود که رنگ میکروبلیدینگ بسیار روشن‌تر به نظر برسد. در این مرحله نیز باید صبور باشید چون رنگی که می‌بینید، رنگ نهایی نیست. 
نکته: در مقابل وسوسه برداشتن و کندن پوسته‌ها مقاومت کنید، چرا که می تواند زخم‌ها را دوباره باز کند و روند بهبودی را مختل کند. همچنین ممکن است برخی از رنگدانه ها را از بین ببرد. در عوض بگذارید پوسته‌ها به طور طبیعی پوسته پوسته شوند.

روزهای دهم تا سی‌ام: بعد از ده روز می‌توانید مواد آرایشی ابرو را به آرامی استفاده کنید. رنگ ابرو به آرامی تیره‌تر می‌شود. لایه محافظ ایجاد شده کم‌کم ترمیم می‌شود و رنگ نهایی میکروبلیدینگ را نشان می‌دهد. حداقل چهار هفته باید صبر کنید تا رنگ واقعی و نهایی را ببینید. در این مدت باید مراقبت‌های بعد از میکروبلیدینگ ابرو را جدی بگیرید. بعد از چهار هفته باید جلسه ترمیمی را انجام دهید. در جلسه دوم، فرم ابرو دوباره شکل می‌گیرد و اگر جایی باقی مانده باشد، اصلاح می‌شود.

 

چه امتیازی به این مقاله می‌دهید؟

در انتظار ثبت رای

تصویر نجمه بخشی
نجمه بخشی
مدیر اصلی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

هنوز دیدگاهی ثبت‌نشده
6 مقاله اخیر

6 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

مقالات پربازدید

مقالات پربازدید را از این قسمت میتوانید ببینید

زمان تقریبی مطالعه:6 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:3 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:4 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:5 دقیقه
متن دلخواه جهت نمایش در پاپ آپ در این قسمت قرار می گیرد