جهت رزرو نوبت با شماره تلفن 09150030726 تماس بگیرید

مدل ابرو مناسب با فرم صورتمان چیست؟
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

مدل ابرو مناسب با فرم صورتمان چیست؟

از آنجایی که ابروها تاثیر زیادی در تغییر حالت چهره دارند، دانستن این موضوع که چه مدل ابرو متناسب با فرم صورتمان است اهمیت زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم انواع مدل ابرو متناسب با انواع فرم صورت را برای شما شرح دهیم؛ تا بتوانید مدل ابروی مناسب چهره‌تان را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

مدل ابرو

1- صورت گرد


صورت‌های گرد، صورت‌هایی بی‌زاویه و صافی هستند. در این فرم صورت، قسمت گونه ها پهن تر است.  به خانم‌هایی که صورت گرد دارند توصیه می‌کنیم از مدل ابرویی که بیش از حد گرد یا صاف است خودداری کنند.
 بهترین فرم ابرو برای صورت‌های گرد، ابروهایی تیز و زاویه‌دار است  تا صورت را استخوانی‌تر و کشیده‌تر نشان بدهد.

2- صورت بیضی


صورت‌های بیضی شکل، صورت‌هایی استخوانی و شبیه به تخم‌مرغ هستند. در این فرم صورت پیشانی از چانه پهن تر است ، گونه ها برجسته و چانه باریک است. برای این فرم صورت ابروهای هشتی و رو به بالا مناسب نیست. مدل ابروی صورت‌هایی با فرم بیضی، ابروهایی صاف، پهن با یک قوس ملایم در انتها است. این فرم ابرو در زیباتر و متعادل‌تر نشان دادن چهره بسیار موثر است.

3- صورت مربعی


کسانی که چهره مربعی شکل دارند، پیشانی، گونه ها و خط فک شان تقریباً در یک راستاست. خط فک، بارزترین ویژگی چهره مربعی شکل است.
اگر فرم صورت مربعی دارید، توصیه می شود برای نرم کردن حال مربعی شکل صورت خود از یک ابروی قوس دار و به شکل منحنی استفاده کنید اما آن را خیلی تیز یا روبه بالا نکنید.

4- صورت کشیده


پیشانی، گونه‌ها و فک افرادی که فرم صورت کشیده دارند، تقریبا هم عرض است و چانه آن‌ها کمی باریک است. بنابراین برای فرم دادن به ابروها باید مدلی انتخاب کرد تا صورت پهن‌تر نشان داده شود. به همین دلیل بهترین مدل ابرو برای صورت کشیده، ابروهایی پهن و بلند است. افراد با این فرم صورت بهتر است از انتخاب مدل های زاویه دار ابرو پرهیز کنند، زیرا این مدل ها صورت را کشیده تر نشان می دهد.

5- صورت قلبی شکل

 

چانه افرادی که فرم صورت قلب شکل دارند، باریک و کشیده است. پیشانی، عریض‌ترین قسمت در صورت این افراد است
اولین چیزی که در صورت این افراد به چشم می‌آید، چانه‌شان است. بنابراین بهتر است با انتخاب ابروهایی تیره، پهن و زاویه‌دار در انتها، چشم‌های خود را زیباتر نشان داده و توجه‌ها را از چانه دور کنند.

6- صورت لوزی شکل
 

فرم صورت لوزی شکل، بسیار زاویه دار است. در این فرم صورت پیشانی کوتاه است و استخوان‌های گونه عریض‌ترین بخش صورت‌ است. اگر جزء افرادی هستید که این فرم چهره را دارد، به دنبال یک ابرو قوس دار و منحنی شکل بروید. این مدل ابرو به شما کمک می‌کند تا زاویه‌های صورت خود را نرم کنید.  اما توجه داشته باشید که در این  فرم صورت نیز باید از ابروی خیلی تیز یا هلالی یا صاف خودداری کنید، تنها دادن کمی قوس به ابروهایتان کافی است.

چه امتیازی به این مقاله می‌دهید؟

5 از 1 رای

شنبه, 28 آبان 1401
تصویر نجمه بخشی
نجمه بخشی
مدیر اصلی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

هنوز دیدگاهی ثبت‌نشده
6 مقاله اخیر

6 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

مقالات پربازدید

مقالات پربازدید را از این قسمت میتوانید ببینید

زمان تقریبی مطالعه:6 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:3 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:4 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:5 دقیقه
متن دلخواه جهت نمایش در پاپ آپ در این قسمت قرار می گیرد