جهت رزرو نوبت با شماره تلفن 09150030726 تماس بگیرید

ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو چقدر است؟
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو چقدر است؟

ابرو ها نقش مهمی در زیباتر شدن چهره افراد دارند. میکروبیلدینگ ابرو یکی از تکنیک‌های پرطرفدار برای زیبا و جذاب‌ترکردن در ابروها است. اما هر روش زیبایی دارای ماندگاری خاصی است.  نیاز است قبل استفاده از هر روش و راهکار زیبایی ابتدا آن را بررسی کنید. ما در این مقاله قصد داریم ماندگاری میکروبیلدینگ را مورد بررسی قرار دهیم اگر قصد انجام این تکنیک‌ آرایشی را دارید با ما همراه باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تکنیک به مقاله‌های «همه چیز در مورد میکروبلیدینگ ابرو» و «مراحل ترمیم ابرو بعد از میکروبلیدینگ» مراجعه کنید.

 مدت زمان ماندگاری میکروبلیدینگ بین شش ماه تا دو سال است. این مدت زمان به عواملی همچون نوع پوست و رنگ انتخابی بستگی دارد.

ماندگاری میکرو به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل بسیار زیاد و متنوعی وجود دارند که میزان ماندگاری میکرو را تعیین می کنند. پس به طور دقیق نمی توان گفت که ماندگاری این مدل هاشور ابرو چقدر است. اگر قصد داشته باشید به صورت مختصر در مورد ماندگاری میکروبلیدینگ اطلاعات کسب کنید باید از این عوامل مطلع شوید.

نوع پوست

میزان ماندگاری میکرو بلیدینگ در انواع پوست با یکدیگر متفاوت است. دلیل این امر این است که میزان رنگ پذیری در انواع پوست با توجه به ویژگی ها آن تفاوت دارد.  مشخصه بارز پوست‌ها چرب این است که چربی تولید می کنند که همین امر منجر به کاهش ماندگاری هاشور در آن ها م‌ شود. البته افرادی که اجرا میکروبلیدینگ را بر عهده دارند به خوبی می‌دانند از چه راهکارهایی برای افزایش ماندگاری آن در این نوع پوست استفاده کنند.

رنگ انتخابی

عامل دیگری که در دوام میکروبلیدینگ نقش دارد نوع رنگی است که افراد آن را برای ابروها خود انتخاب می کنند. وارد کردن رنگ ابرو با استفاده از دستگاه مخصوص و به صورت دستی با ایجاد خراش بر روی پوست ایجاد می شود. بر همین مبنا به هر میزان که اندازه این رنگ روشن تر باشد دوام آن کم تر است. افراد ماهر در این زمینه توصیه می کنند اگر علاقه دارید که دوام میکرو بیشتر باشد رنگ ها تیره را انتخاب کنید.

برند و نوع رنگ

رنگ ها ابرو  به طور کلی بر سه پایه آب، روغن، پلیمر و الکل ساخته می شوند. رنگ هایی که بر پایه روغن و پلیمر هستند ماندگاری بالاتری نسبت به پایه الکل و آب دارند. تمام این رنگ ها را برند ها متنوعی تولید می کنند. طبیعتاً اگر برند سازنده رنگ ابرو معتبر و معروف باشد دوام و ماندگاری آن بالاتر است. پس بهتر است که این محصولات را از برند ها شناخته شده و معتبر تهیه کنند.

 نوع کاشت رنگ

با استفاده از روش ها مختلفی میکروبلیدینگ را انجام می‌دهند. اگر این روش به صورت درست و با تخصص بسیار بالا صورت بگیرد ماندگاری بیشتری دارد. افرادی که مهارت لازم را دارند به خوبی می دانند که چگونه و با چه میزان فشار دستی آن را انجام دهند. 

شرایط آب و هوایی

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر ماندگاری و دوام میکروبیلدینگ‌، شرایط جوی یا همان اقلیم آب و هوایی است که شخص در آن زندگی می‌کند. اگر شرایط آب و هوایی به سمت مرطوب بودن یا شرجی تمایل داشته باشد، قطعاً میکروبیلدینگ‌ها به راحتی کمرنگ می‌شوند. زیرا میزان تعریق پوست بالا رفته درنتیجه ابرو را بیشتر می‌شوید.

رعایت مراقبت‌های بعد از میکروبلیدینگ ابرو

رعایت مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ ابرو، اهمیت بسیار زیادی در افزایش ماندگاری و مطلوب بودن نتیجه نهایی آن دارد. بنابراین لازم است، پس از طراحی و فرم دادن به ابرو مراقبت‌ بعد از آن را بطور کامل انجام دهید.

 

چه امتیازی به این مقاله می‌دهید؟

در انتظار ثبت رای

تصویر نجمه بخشی
نجمه بخشی
مدیر اصلی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

هنوز دیدگاهی ثبت‌نشده
6 مقاله اخیر

6 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

مقالات پربازدید

مقالات پربازدید را از این قسمت میتوانید ببینید

زمان تقریبی مطالعه:6 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:3 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:4 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:5 دقیقه
متن دلخواه جهت نمایش در پاپ آپ در این قسمت قرار می گیرد