جهت رزرو نوبت با شماره تلفن 09150030726 تماس بگیرید

صابون ابرو چیست؟ و چه کاربردی دارد؟
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

صابون ابرو چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

در سال‌های گذشته مدل ابروهای کاملا مرتب و نازک مورد توجه بانوان بود اما طبق جدید ترین مدهای جهانی تقریبا از سال 2019 ابروهایی پرپشت و طبیعی ترند شدند. با این تغییر در مد، محصولاتی آرایشی متفاوتی نیز به بازار آمد. یکی از این لوازم آرایشی، صابون‌های ابرو هستند. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم صابون ابرو چیست، چه کاربردی دارد و چگونه باید از آن استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. با ما همراه باشید.

صابون ابرو چیست؟

امروزه برای آرایش و فرم دهی به ابرو، لوازم گوناگونی مانند ژل ابرو، ریمل ابرو، سایه ابرو و صابون ابرو وجود دارند. صابون ابرو (Soap Brows) که می‌توان آن را صابون لیفت ابرو نیز نامید، جزو جدیدترین لوازم آرایشی است که با توجه به کاربرد آسان، قیمت مناسب و اثربخشی بالا محبوبیت زیادی دارد. از این محصول برای حالت دادن ابرو استفاده می‌شود.

صابون ابرو در مقایسه با سایر لوازم زیبایی ابرو، از کیفیت و قیمت مناسب‌تری برخوردار است. علاوه بر این شما می‌توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. اما با این وجود باید در نظر داشته باشید که استفاده از این محصول یک راه حل موقتی است و در مقابل آرایش‌های دائمی مثل میکروبلیدینگ، کانتوربروز و... پردردسر به نظر می‌رسد.

کاربرد صابون ابرو

طریقه استفاده از صابون ابرو

طرز استفاده از صابون ابرو بسیار آسان است و هر فردی به راحتی و بدون هیچ مشکلی  می‌تواند آن را مورد استفاده قرار دهد. در ادامه شما را برای استفاده از صابون ابرو راهنمایی خواهیم کرد.

انتخاب فرچه مناسب ابرو

اولین قدم برای استفاده از صابون ابرو، انتخاب یک فرچه مناسب است. دقت کنید که فرچه مورد استفاده پرزهای ملایم و نرمی داشته باشد. سپس فرچه را کمی مرطوب کنید. حواستان باشد که فرچه خیس نشود، و فقط کمی مرطوب شود، چراکه رطوبت زیاد باعث رقیق شدن مواد صابونی روی فرچه می‌شود و ماندگاری اثر صابون را کم می‌کند.

فرچه را به صابون آغشته کنید

پس از مرطوب کردن فرچه، آن را در جهات مختلف روی صابون بکشید تا به صورت یکنواخت همه جای فرچه به صابون آغشته شود.

ابروها را لیفت کنید

اکنون با استفاده از فرچه، ابروها را به سمت بالا و گوشه خارجی شانه بزنید. این مرحله نیاز به سرعت عمل بالایی دارد تا صابون خشک نشود.

شست و شوی صابون ابرو

پس از استفاده از صابون ابرو، با مقداری شوینده و آب ولرم، آن را شست‌و‌شو دهید. همچنین اگر احساس کردید ناحیه ابروی شما خشک است، ابروهای خود را با روغن نارگیل یا روغن زیتون چرب کنید. این کار نه تنها ناحیه ابرو را مرطوب می‌کند، بلکه باعث تقویت پوست و ابرو می‌شود.

صابون ابرو خانگی

طرز تهیه صابون ابرو خانگی

برندهای معروف و مختلفی در دنیا اقدام به تولید صابون لیفت ابرو کرده اند ولی هنوز صابون ابرو خانگی بسیار پر طرفدارتر است. اگر برایتان سوال است که  چگونه صابون ابرو خانگی بسازیم، در ادامه با ما همراه باشید.
برای تهیه صابون ابرو خانگی به این مواد نیاز دارید : موم زنبور عسل ، روغن ویتامینE ، روغن نارگیل ، روغن کرچک، ظرف برای نگهداری ، قاشق اندازه گیری ، همزن 
در ابتدا لازم است موم زنبور عسل را درون کاسه ذوب کنید سپس روغن نارگیل را به همراه روغن کرچک به آن اضافه کنید و بعد چند قطره ویتامین E به مواد اضافه کنید و هم بزنید، مواد را درون ظرفهای مخصوصی که می خواهید نگهداری کنید بریزید و بگذارید سرد شود صابون شما اماده است و برای مدت سه ماه می توانید از این محصول استفاده کنید.

عوارض صابون ابرو

صابون ابرو عوارض زیادی ندارد. ممکن است برخی از افراد پس از استفاده از آن دچار التهابات پوستی مانند قرمز شدن، بروز جوش یا خشکی بیش از حد شوند. در این صورت بهتر از ادامه مصرف این محصول خودداری کرده و محصولات دیگری را که حاوی مواد طبیعی مانند شی باتر، روغن نارگیل، عسل و... هستند.جایگزین آن کنند. البته توجه داشته باشید که برخی از این التهابات تنها در دفعه اول استفاده اتفاق می‌افتد و در دفعات بعدی بهبود می‌یابد.

چه امتیازی به این مقاله می‌دهید؟

در انتظار ثبت رای

تصویر نجمه بخشی
نجمه بخشی
مدیر اصلی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

هنوز دیدگاهی ثبت‌نشده
6 مقاله اخیر

6 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

مقالات پربازدید

مقالات پربازدید را از این قسمت میتوانید ببینید

زمان تقریبی مطالعه:6 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:3 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:4 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:5 دقیقه
متن دلخواه جهت نمایش در پاپ آپ در این قسمت قرار می گیرد