جهت رزرو نوبت با شماره تلفن 09150030726 تماس بگیرید

بن مژه بهتر است یا تاتو کردن خط چشم؟
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

بن مژه بهتر است یا تاتو کردن خط چشم؟

تاتو بن مژه و خط چشم دائم یکی از انواع تکنیک‌های آرایشی هستند که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. کسانی که حوصله و زمان کافی برای آرایش روزانه ندارند و می‌خواهند همیشه چهره آرایش شده‌ای داشته باشند، می‌توانند از این روش‌های آرایش دائم استفاده کنند. اما تفاوت تاتو خط چشم و بن مژه در چیست؟ کدام یک از این دو روش برای چشم شما مناسب است؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت دو تکنیک بن مژه و خط‌چشم دائم بپردازیم. با ما همراه باشید.

بن مژه چیست؟

بن مژه به پایین ترین قسمت مژه گفته می شود. در حقیقت نزدیک ترین قسمت مژه به پیاز مژه را بن مژه می گویند که می‌توان با آرایش کردن آن به درشت و زیباتر شدن چشم‌ها و همچنین پرپشت نشان دادن مژه‌ها کمک کرد. حتی می‌توان در این قسمت از تکنیک‌های آرایش دائم نیز استفاده کنید. تتوی این قسمت از چشم، تتو بن مژه نام دارد. تتو بن مژه شبیه به تاتو خط چشم انجام می شود، اما بسیار ظریف‌تر است و حالت چشم را تغییر نمی‌دهد برای انجام تاتو بن مژه، رنگ یا جوهر مخصوص بین مژه ها و در بافت پوست تزریق می شود. بعد از تاتو، مژه ها پر پشت تر و مشکی تر به نظر خواهند آمد.

حالا که با بن مژه و عوارض آن آشنا شدید، به نظر شما بن مژه بهتره یا خط چشم؟ در جواب به این سوال که بن مژه بهتره یا خط چشم لازم است به تفاوت‌های این دو نگاهی عمیق‌تر بیندازیم. شکل ظاهری و نتیجه نهایی که از این دو حاصل می‌شود، آن چیزی است که شما باید به آن توجه داشته باشید و بر اساس شرایط و سلیقه خود تصمیم بگیرید. مدل بن مژه بسیار زیاد است و در آن ریشه مژه‌ها هدف قرار می‌گیرند و رنگ‌ها روی خط رویش مژه اعمال می‌شود. اما در تکنیک خط چشم، رنگ در بخش بالایی مژه‌ها و با کمی فاصله به پوست شما تزریق می‌شود. همچنین بن مژه قادر است حالت طبیعی‌تری برای شما به وجود آورد. در واقع در این روش سعی بر آن است که بدون تغییر حالت چشم، زیبایی چشم‌ها افزایش یابد و گیراتر شود. همچنین استفاده از تاتو، بیشتر برای حالت دادن به چشم‌ها و کشیدن خط‌چشمی دائمی است. از این رو، شما باید براساس سلیقه خود در این زمینه دست به انتخاب بزنید. در نتیجه نمی‌توان از گزاره بهتر بودن یا بدتر بودن استفاده کرد؛ چراکه هر یک مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. بن مژه یا خط چشم؟ اگر در دوراهی بن مژه یا خط چشم گیر کرده‌اید، بهتر است به شما مشاوره‌ای بدهیم. ممکن است شما هم دوست داشته باشید از آرایش دائم برای تغییر و زیباتر شدن چشم هایتان استفاده کنید. اما باید بدانید که همه چیز به خواست و سلیقه شما باز می‌گردد. اگر قصد ندارید که آرایش دائمتان مشخص باشد و به دنبال یک تغییر نامحسوس در چشم‌های خود هستید، قطعا تاتو بن مژه انتخاب مناسب‌تری برای شماست. ولی اگر دوست دارید که چهره شما همیشه با آرایش دیده شود، خط چشم گزینه مناسب‌تری برای شما می‌باشد.

چه امتیازی به این مقاله می‌دهید؟

در انتظار ثبت رای

تصویر نجمه بخشی
نجمه بخشی
مدیر اصلی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

هنوز دیدگاهی ثبت‌نشده
6 مقاله اخیر

6 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

مقالات پربازدید

مقالات پربازدید را از این قسمت میتوانید ببینید

زمان تقریبی مطالعه:6 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:3 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:4 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:5 دقیقه
متن دلخواه جهت نمایش در پاپ آپ در این قسمت قرار می گیرد