جهت رزرو نوبت با شماره تلفن 09150030726 تماس بگیرید

آموزش ترفندهای کشیدن خط چشم
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

آموزش ترفندهای کشیدن خط چشم

یکی از سخت‌ترین بخش‌های آرایش چشم که زمان زیادی را از خانم‌ها می‌گیرد، کشیدن خط چشم است. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که در کشیدن خط چشم مشکل دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ما در این مطلب قصد داریم چند ترفند خلاقانه برای کشیدن خط چشم به شما معرفی کنیم.  

انواع مدل های خط چشم

قبل از آن که ترفندهای کشیدن خط چشم را معرفی کنیم خوب است با انواع خط چشم آشنا شویم. انواع خط چشم شامل سه مورد زیر هستند:

  1. ژلی
  2. مدادی
  3. مایع

خط چشم‌‌های ژله‌ای حالتی مات دارند و بهترین نوع خط چشم هستند. البته باید حواستان باشد که برای استفاده از این نوع خط چشم، نبایددستتان بلرزد. در غیر این صورت نتیجه کار خوب نخواهد شد.
اگر در کشیدن خط چشم‌، مهارت کافی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ خط چشم‌های مدادی بروید. استفاده از خط چشم های مدادی، بسیار آسان است و برای مبتدی‌ها گزینه مناسبی است. از مزیت‌های دیگر خط چشم مدادی، پاک شدن راحت و سریع آن است که به‌راحتی با یک دستمال مرطوب پاک می‌شود . 
خط چشم مایع نیز نوع دیگری از خط چشم است که کشیدن آن نیاز به‌دقت و تمرکز بسیار بالا و تمرین زیادی دارد و خشک شدن آن زمان بر است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که حوصله و زمان کافی برای آرایش روزانه ندارند و می‌خواهید همیشه چهره آرایش شده‌ای داشته باشید، می‌توانید از تکنیک خط چشم دائم استفاده کنید. با مراجعه به کلینیک فرگل یزدی، بهترین مرکز تاتو خط چشم در مشهد می‌توانید بدون نیاز به مهارت شخصی، بهترین تاتو خط چشم دائمی را داشته و آرایش چشمی بی نقصی را تجربه کنید.

ترفندهایی برای کشیدن خط چشم

استفاده از نوار چسب

شما می توانید به کمک نوار چسب، خط چشمی شیب دار و جذاب بکشید، برای انجام دادن این کار کافی است که نوار چسب را در جهتی که مایل هستید خط چشم تان کشیده شود، روی پلک خود بچسبانید. سپس به کمک یک خط چشم مویی یا ماژیکی (مویی در این حالت ترجیح داده می شود)، خط لازم را ایجاد کنید. معمولا به این شکل می توانید با سهولت بیشتری مدل خط چشم گربه ای را ایجاد کنید.

ترفند کشیدن خط چشم

 

استفاده از روش نقطه گذاری

یکی از تکنیک های خط چشم کشیدن این است که شما پشت پلک خود و روی خط مژه، نقطه چین بکشید تا در نهایت این خط ها را به یکدیگر وصل کرده و خط چشمی صاف بکشید. توجه داشته باشید که پیش از انجام این کار، نوک قلموی خود را تیز کرده باشید.

ترفند خط چشم کشیدن

کشیدن خط چشم با فرمژه

با استفاده از فرمژه می‌توانید هم‌زمان هم خط چشم بکشید و هم مژه‌هایتان را فر کنید. لبه داخلی فرمژه را  به رنگ مشکی خط چشم آغشته کنید تا در هنگام استفاده از آن خط بالایی پلک شما نیز رنگ بگیرد. این روش برای خط چشم نازک کاربرد دارد.

خط چشم با فرمژه

استفاده از گوش پاک کن

حتما برایتان پیش آمده که هنگام کشیدن خط چشم به دلیل لغزش دست یا دلایل دیگر بخشی از آن خراب شود. در این زمان چه می‌کنید؟ همه خط چشم را پاک می‌کنید و دوباره از اول می‌کشید؟
برای این مشکل یک راه حل بسیار ساده وجود دارد. از این به بعد اگر جایی از خط چشم اشتباه کردید نگران نباشید. یک گوش پاک کن را آغشته به پرایمر، کانسیلر یا آرایش پاک کن کنید (یا هر ماده ای که از آن برای پاک کردن آرایش خود استفاده می‌کنید) و سپس خطای پیش آمده در کشیدن خط چشم را پاک کنید. به همین راحتی بدون پاک کردن همه خط چشم خطای ایجاد شده را پاک کرده و آن را اصلاح کنید.

تصویر زیر را ببینید تا به صورت مرحله به مرحله با این کار آشنا شوید.

کشیدن خط چشم

استفاده از سایه چشم همرنگ پوست

برای رفع ایرادات خط چشم به جز روش استفاده از گوش پاک کن، می‌توانید از سایه چشم همرنگ با پوست نیز استفاده کنید. یک براش کوچک را به سایه چشم همرنگ با پوست یا آرایش تان آغشته کنید و خط چشم را مرتب کنید.

جلوگیری از لرزیدن دست در زمان کشیدن خط چشم

برای جلوگیری از لرزیدن دست در هنگام کشیدن خط چشم مراحل زیر را به ترتیب اجرا کنید:

  • بنشینید.
  • سپس آرنج خود را روی یک سطح صاف قرار دهید.
  • حال انگشت کوچک خود را روی گونه قرار دهید و شروع به طراحی خط چشم کنید.

با انجام این کار لرزش دست‌تان از بین می‌رود و تسلط بیشتری در زمان خط چشم کشیدن پیدا می‌کنید.

چه امتیازی به این مقاله می‌دهید؟

در انتظار ثبت رای

تصویر نجمه بخشی
نجمه بخشی
مدیر اصلی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

هنوز دیدگاهی ثبت‌نشده
6 مقاله اخیر

6 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

مقالات پربازدید

مقالات پربازدید را از این قسمت میتوانید ببینید

زمان تقریبی مطالعه:6 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:3 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:4 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:5 دقیقه
متن دلخواه جهت نمایش در پاپ آپ در این قسمت قرار می گیرد