جهت رزرو نوبت با شماره تلفن 09150030726 تماس بگیرید

آشنایی با رایج‌ترین اشتباهات آرایش ابرو
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

آشنایی با رایج‌ترین اشتباهات آرایش ابرو

ابروها در زیبایی صورت شما تاثیر بسیار زیادی دارند، به همین دلیل باید حین آرایش ابرو، توجه زیادی به آن‌ها داشته باشید. کوچک ترین اشتباه در آرایش ابرو می‌تواند تاثیر معکوسی بر زیبایی چهره شما داشته باشد، از این رو ما قصد داریم در این مطلب شما را با رایج‌ترین اشتباهات در آرایش کردن ابرو آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

اشتباهات رایج در آرایش ابرو

انتخاب رنگ ابروی خیلی روشن یا خیلی تیره

یکی از اشتباهات رایج در آرایش کردن ابرو، این است که شما رنگ‌های بسیار روشن یا بسیار تیره برای ابروها انتخاب می‌کنید. تیره کردن ابروها باعث می‌شود تا آن‌ها بیش از آنچه که هستند در صورت شما نمایش داده شوند. برای آنکه ابروهای شما به‌درستی روی صورت شما دیده شوند، لازم است تا آن‌ها را به صورت طبیعی آرایش کنید. یعنی باید رنگ ابروهای خود را تند یا خیلی روشن انتخاب نکنید. هرچه رنگ ابرو طبیعی‌تر باشد بهتر خواهد بود.

اشتباهات آرایش ابرو

استفاده از تیغ ابرو برای اصلاح ابرو

برای آنکه ابروهای خود را فرم دهید یا آن‌ها را اصلاح نمایید، بهتر است به‌جای تیغ از قیچی ابرو استفاده نمایید. برای این کار ابروهای خود را رو به بالا شانه کنید و موهای بلندتر را به کمک قیچی کوتاه نمایید. با این کار می‌توانید ضمن نظم دادن به ابرو، به آن‌ها فرم نیز بدهید.

اصلاح ابرو پیش از حمام کردن

یکی دیگر از اشتباهات رایج در فرم‌دادن به ابروها این است که پیش از حمام ابروهای خود را اصلاح کنید. درست‌ترین کار این است که پس از حمام کردن با آب گرم و رطوبت دیدن، موهای ابروی خود را اصلاح نمایید.

کوتاه کردن انتهای ابرو

اگر ابروهای کم‌پشت و باریکی دارید، بهتر است از کوتاه کردن دم ابروی خود اجتناب نمایید. حتی می‌توانید به کمک یک مداد ابرو، آن‌ها را پرپشت‌تر کرده و انتهای ابروی خود را نیز بکشید. کوتاه کردن زیادی از اندازه دم ابروها، تعادل چهره شما را برهم می‌زند، پس هرگز این کار را نکنید.

در نظر نگرفتن فرم صورت

شکل و اندازه ابروها به میزان زیادی به فرم صورت بستگی دارد. به عنوان مثال اگر صورت گردی دارید، ابروهایتان را زاویه دار بردارید، اگر صورت تان قلبی شکل است، از مدل ابروهای خیلی پر و چشمگیر خودداری کنید، کافی است که ابروهای طبیعی تان را تمییز کنید و دیگر دست به آن نزنید.
خانم هایی که صورت کشیده ای دارند، باید ابروهایشان فرمی افقی داشته باشد تا تعادل را در صورت شان برقرار کند. برای صورت های مربعی نیز ابروهای پهن قوس دار پیشنهاد می‌شود. افرادی که صورت بیضی شکلی دارند شانس با آنهاست زیرا می‌توانند هر مدل ابرویی را که می پسندند، انتخاب کنند.

چه امتیازی به این مقاله می‌دهید؟

در انتظار ثبت رای

تصویر نجمه بخشی
نجمه بخشی
مدیر اصلی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

هنوز دیدگاهی ثبت‌نشده
6 مقاله اخیر

6 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

مقالات پربازدید

مقالات پربازدید را از این قسمت میتوانید ببینید

زمان تقریبی مطالعه:6 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:3 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:4 دقیقه
زمان تقریبی مطالعه:5 دقیقه
متن دلخواه جهت نمایش در پاپ آپ در این قسمت قرار می گیرد